عرضه مستقیم ماهی شب عید در میادین و نمایشگاه‌های بهاره

عرضه مستقیم ماهی شب عید در میادین و نمایشگاه‌های بهاره

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت‌ فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات کشور از عرضه مستقیم ماهی شب عید به منظور تنظیم بازار و حذف واسطه‌ها خبر داد.

به گزارش اقتصاد نگار به نقل از ایسنا ، عباس مختاری با بیان اینکه قیمت ماهی شب عید به عرضه و تقاضا بستگی دارد، گفت: در بخش ماهیان پرورشی امسال وضعیت تولید نسبت به سال گذشته بهتر است. در بخش ماهیان دریایی نیز پارسال در روزهای پایانی اسفند به دلیل طوفان در دریا و سردی آب، ماهیان به اعماق دریا رفته بودند و از طرفی دریاروی نیز کاهش یافته بود که همین باعث شد صید کاهش یابد. امسال اما به نظر می‌رسد اینگونه نباشد البته باید ببینیم وضعیت آب و هوا در روزهای پایانی سال چگونه است.

وی ادامه داد: به منظور تنظیم بازار ماهی شب عید قرار است با کمک اتحادیه‌ها و تشکل‌ها برای شهر تهران به مدت ۲۰ روز ماهیان پرورشی از جمله کپور و قزل‌آلا در میادین میوه وتره بار تامین شود.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت‌ فرآوری و توسعه بازار سازمان شیلات اضافه کرد: همچنین قرار است شرکت‌ها و تعاونی‌ها با عرضه مستقیم در نمایشگاه‌های بهاره دست واسطه‌ها را در این بخش کوتاه کنند و قیمت‌ها متعادل‌ تر شود.

مختاری در پایان گفت: به زودی با سازمان میادین میوه و تره بار وارد مذاکره می‌شویم تا با ورود تشکل‌ها و عرضه مستقیم آنها در میادین با ایجاد جایگاه‌های عرضه موقت، ‌ آبزیان با قیمت متناسب‌تری به دست مردم برسد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://eghtesadnegar.com/?p=11498

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: