نامزدهای ریاست جمهوری نگاه‌ فراجناحی داشته باشند

نامزدهای ریاست جمهوری نگاه‌ فراجناحی داشته باشند

یک کارشناس اقتصادی بر لزوم پرهیز نامزدهای ریاست جمهوری از نگاه‌های جناحی و تنگ‌نظرانه نسبت به مسئولیت‌ها تاکید کرد و گفت: هر دولتی که بر سرکار آمد اقدامات مثبت و موثر دولت قبل را ادامه دهد.

به  گزارش اقتصاد نگار به نقل از ایسنا ، حمید نجف درباره وعده‌های برخی از نامزدهای ریاست جمهوری از قبیل افزایش حقوق و دستمزد به تناسب تورم گفت: تمام وعده‌هایی که درباره بهبود وضع معیشت و افزایش حقوق و دستمزد داده می‌شود می‌تواند عملیاتی شود به شرط آنکه چرخ اقتصاد مملکت بچرخد و در گام نخست افراد زبده و کارشناس انتخاب شوند تا موانع اقتصاد را از سر کسب و کار مردم و تولید کنندگان بردارند.

وی افزود: زنجیره اقتصاد تنها به چرخیدن نیاز ندارد بلکه روغن کاری هم می‌خواهد و این امر مستلزم آن است که موانع پیش رو برداشته شود لذا هر یک از نامزدها در صورت پیروزی باید مقدمات تحقق برنامه‌ها و وعده‌های خود را فراهم کنند.

این کارشناس اقتصادی بر لزوم پرهیز از نگاه‌های تنگ نظرانه و قومی – قبیله‌ای تاکید کرد و گفت: هر یک از نامزدها باید نگاه فراجناحی نسبت به مسئولیت‌ها داشته باشند و بر اساس تخصص و شایسته‌سالاری عمل کنند.

نجف گفت: اینطور نباشد که در زمان مناظره اعلام کنند از همه گروه‌ها و جناح‌ها در دولت خود استفاده می‌کنند ولی از فردای روز انتخابات دیگر به این وعده جامه عمل پوشانده نشود و نگاه حزبی و جناحی بر عملکردها و مسئولیت‌ها حاکم شود.

وی در عین حال بر تداوم اقدامات مثبت صورت گرفته در دولت قبل تاکید و خاطرنشان کرد: هر دولتی که سرکار آمد باید اقدامات مثبت و موثر دولت قبل را ادامه دهد در غیر این صورت خود را ناکارآمد کرده است. بحث تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار یک اقدام مثبت و اثرگذار بود که فرایند شکل گیری بسیاری از کسب و کارها را آسان کرد و موانع تولید را از میان برداشت لذا این کار باید از جانب هر دولتی که سر کار می‌آید با جدیت دنبال شود.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://eghtesadnegar.com/?p=15400

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: