تبلیغات و برندینگ در بهای تمام شده کالا به زودی محاسبه می‌شود

تبلیغات و برندینگ در بهای تمام شده کالا به زودی محاسبه می‌شود

مدیر کل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت با بیان اینکه به‌زودی کل موضوع تبلیغات و برندینگ در بهای تمام شده کالا قرار می‌گیرد، گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران باید بستری فراهم شود که برند جز وثیقه‌ در بانک‌ها در نظر گرفته شود.

به گزارش اقتصادنگار به نقل از ایسنا،امیرحسین اسدی با اشاره به مصوبه اخیر کمیسیون ملی برند گفت: بر این اساس ستادی تشکیل شده که شاخص‌های ارزش گذاری برند را محاسبه کنند. همچنین این موضوع که برند در بهای تمام شده کالاها محاسبه شود هم مصوب شده و به زودی کل موضوع تبلیغات و برندینگ در بهای تمام شده کالا قرار می‌گیرد.

همچنین به گفته وی بر اساس مصوبه هیئت وزیران باید بستری فراهم شود که برند جز وثیقه‌ها در نظر گرفته شود. بنابراین مبانی ارزش گذاری برند به زودی اجرا می‌شود تا بانک هم آن را به عنوان وثیقه قبول کند.

اسدی با بیان اینکه تسهیلات ۱۵ همتی به صنایع دانش بنیان در حال پرداخت است، تصریح کرد: در قانون بودجه امسال هم عدد خوبی برای صنایع دانش بنیان‌ در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه درباره رتبه بندی کسب و کارها نیز گفت: در حال حاضر شاخص‌های رتبه‌بندی احصا شده است. همچنین دبیرخانه رتبه‌بندی اصناف تشکیل شده و در روز ملی اصناف که اول تیر است، برگزیدگان اعلام خواهند شد.

همچنین به گفته این مقام مسئول مقرر شده بود بحث رتبه‌بندی واردات موبایل و لحاظ این رتبه در حوزه واردات و تخصیص ارز انجام شود که این موضوع هم ابلاغ شده است.

اسدی ادامه داد: بر این اساس رضایت مشتری، خدمات پس از فروش، میزان کیفیت محصول، بحث‌های دانش بنیان، عمق تولید داخل و غیره بر میزان ارز تخصیصی تاثیر دارد و این مسئله در حال اجرا است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://eghtesadnegar.com/?p=14625

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: