آیین رسمی واگذاری پرسپولیس و استقلال آغاز شد

آیین رسمی واگذاری پرسپولیس و استقلال آغاز شد

مراسم رسمی واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی آغاز شد که در این مراسم وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم از این پس با بازی‌های خوبی که استقلال و پرسپولیس انجام می‌دهند، هواداران حالش را ببرند.

به گزارش اقتصادنگار به نقل از ایسنا، مالکیت سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال امروز (چهارشنبه) طی مراسمی در وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور احسان خاندوزی وزیر اقتصاد، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان و همچنین مدیران عامل دو باشگاه و پیشکسوتان ورزشی به طور رسمی به خریداران واگذار می‌شود.

در این مراسم که با حضور رسانه‌های گروهی برگزار شده، پس از اعلام نتایج مزایده این دو باشگاه، قرارداد واگذاری شرکت‌های استقلال و پرسپولیس منعقد می‌شود.

استقبال قابل توجه رسانه ها از مراسم واگذاری استقلال و پرسپولیس از نکات قابل توجه این رخداد است.

همچنین این مراسم قرار بود ساعت ۱۰:۳۰ آغاز شود اما با حدود ۳۰ دقیقه تاخیر شروع شد. خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال پس از حدود ۲۰ سال که زمزمه واگذاری سرخابی‌ها به گوش رسید، انجام شد.

وزیر ورزش و جوانان امروز را بهترین روز ورزش کشور دانست و گفت: مردم با خوشحالی استقلال و پرسپولیس خوشحال هستند و با ناراحتی اینها در سیر تغییر و تحول آنها ناراحت شدند.وی افزود: اگر تاکیدات و همراهی رییس جمهور نمی‌بود شاید این اتفاق بزرگ امروز رخ نمی داد.

کیومرث هاشمی اظهار امیدواری کرد که استرس هواداران از این پس کمتر شود و با بازی های خوبی که استقلال و پرسپولیس انجام می دهند، هواداران حالش را ببرند!

همچنین سرپرست سازمان خصوصی سازی در این مراسم اظهار کرد که پس از هشت بار مزایده بالاخره وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی سازی در تعامل نزدیک با وزارت ورزش و در یک نگاه همگام، همراه و همه جانبه با همه ارکانی که به نوعی نقش و سهمی در این واگذاری داشتند در یک بازه زمانی اندک کمتر از دو ماه به ثمر رسید.

به گفته بازیان، با همت دولت، وزیر اقتصاد و ورزش این اتفاق به میمنت شکل گرفت. در گام اول پذیرش این دو باشگاه در بازار فرابورس ایران ۱۰ درصد این دو باشگاه به مردم واگذار شده بود که اگر این اقدام نبود امروز شاید توفیق واگذاری سهام این دو باشگاه را به این زودی نداشتیم اماپنجم اردیبهشت، روز واگذاری استقلال و پرسپولیس به عنوان یک روز تاریخی ثبت می شود و امید است سرآغاز دوره شکوفایی، پیشرفت و نقطه عطفی در جهت شکوفایی بیشتر ورزش فوتبال و فعالیت های این دو باشگاه قرار بگیرد.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://eghtesadnegar.com/?p=13155

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: