به گزارش اقتصادنگار به نقل از ایسنا، هوندا موتور ژاپن در نظر دارد شش مدل خودروی الکتریکی نسل بعدی خودروهای الکتریکی را با نام تجاری Ye در چین تا سال ۲۰۲۷عرضه کند.
این شرکت همچنین قصد دارد تا سال ۲۰۲۷ در مجموع ۱۰ مدل خودروی برقی با برند هوندا را در چین عرضه کند تا اطمینان حاصل شود که خودروهای برقی ۱۰۰ درصد از فروش خودرو در این کشور را تا سال ۲۰۳۵ تشکیل میدهند.
دومین خودروساز بزرگ ژاپن در افزایش فروش خودروهای برقی از رقبای اروپایی و آمریکایی مانند جنرال موتورز و فولکسواگن عقب مانده است. هوندا و نیسان موتور، در مواجهه با رقابت زیاد با خودروهای برقی چینی، ماه گذشته اعلام کردند که در حال بررسی مشارکت در بخشهای کلیدی و نرمافزار هستند.
بر اساس گزارش رویترز، هوندا در ماه ژانویه از خودروهای الکتریکی هوندا سری صفر و دو مدل مفهومی خود در نمایشگاه بینالمللی سیایاس در لاس وگاس رونمایی کرد.