به گزارش اقتصادنگار به نقل از ایسنا، این خودروساز آلمانی اعلام کرد که فروش مرسدس بنز در سه ماهه اول به دلیل تنگناهای عرضه در آسیا و تغییر محدوده مدلهای لوکس آن، ۶ درصد کاهش یافته است اما نسبت به چشم انداز آینده خوشبین است.
این شرکت در بیانیهای اعلام کرد که تحویل به ۵۶۸ هزار و ۴۰۰ خودرو و ون در دوره ژانویه تا مارس کاهش یافته است، در حالی که فروش خودروهای برقی باتریدار با ۹ درصد افت به شدت کاهش یافته و به ۵۰ هزار و ۵۰۰ دستگاه رسیده است.
طبق گزارش رویترز، مرسدس بنز اعلام کرد که فروش سه ماهه اول در اروپا دو درصد، در آسیا ۱۵ درصد و در آمریکای شمالی یک درصد کاهش یافت. البته فروش خودروهای تمام الکتریکی ۲۷.۹ درصد افزایش یافت.