حمایت وزارت کار ، رفاه و امور اجتماعی و بانک توسعه تعاون از صنایع کلیدی استان

حمایت وزارت کار ، رفاه و امور اجتماعی و بانک توسعه تعاون از صنایع کلیدی استان

مشاور وزیر کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل بانک توسعه تعاون و هیات همراه طی بازدید استان البرزاعلام داشتند حمایت از واحدهای تولیدی صنعتی در اولویت برنامه های حمایتی وزارتخانه ی متبوع بانک توسعه تعاون در استان صنعتی البرز می باشد.

به گزارش پایگاه خبری توسعه تعاون، محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید شرکت آریا ذوب در استان البرز اظهار داشت: این شرکت تا کنون از خدمات اعتباری بانک توسعه تعاون به میزان هزار میلیارد ریال بهره مند شده است و این بانک آمادگی دارد تا در صورت نیاز این حد را افزایش نیز دهد.

وی افزود: نیاز نقدینگی واحدهای تولیدی افزایش یافته است و نظام بانکی با هدایت نقدینگی به سمت تولید تا حد زیادی می تواند به تامین مالی واحدهای صنعتی بپردازد.

شیخ حسینی ادامه داد: رشد تولید مهمترین عاملی است که می تواند به صورت واقعی موجب مهار تورم گردد و از این رو صنعتگران و تولید کنندگان مهمترین ارکان اقتصاد برای مهار تورم هستند.

در این دیدارهمچنین مهدی جابریان محمود مدیرعامل مجتمع فولاد آریاذوب گزارشی از روند پیشرفت کار ارایه نمود وبا توضیح مراحل تست سرد کنونی خط تولید تصریح کرد که مجتمع فولاد آریاذوب تا کنون موجبات ایجاد بیش از ششصد شغل مستقیم پایدار را فراهم آورده است که این رقم متعاقب راه اندازی نهایی و بهره برداری با حداکثر ظرفیت کارخانه افزایش خواهد یافت.

در ادامه این هیات از از شرکت های آریا دیزل و آذین خودروبازدید و به این نکته تصریح شد که بیش از هشتاد درصد تامین مالی اقتصاد از طریق بانکها و عمدتا مطابق روشهای سنتی صورت می پذیرد، هدفمندی و کیفیت تسهیلات به روش سنتی تطابق چندانی با معیارهای امروز اقتصاد ندارد، از این رو بهره گیری از روشهای نوین تامین مالی بر بسترها و پلتفرم های دیجیتال با همکاری بازار پول و بازار سرمایه می‌تواند به کیفیت، سرعت، دقت و شفافیت نحوه تامین مالی بیفزاید.

لازم به ذکر است در این بازدیدها علاوه بر هیات استانی، معاونت حقوقی و نظارت، معاون امور مالی و پشتیبانی، معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، معاونت مدیرعامل بانک در امور استان ها و بازاریابی و مدیر شعب کل استان البرز نیز حضور داشتند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://eghtesadnegar.com/?p=11900

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: