به گزارش اقتصادنگار به نقل از ایسنا، شاخص مدیران خرید از ۵۵.۴ ژانویه، به ۵۷.۲ در فوریه رسید. زیرشاخص تولید از ۶۲ در ژانویه به ۶۴.۶ افزایش یافت که بالاترین رقم از ژوئن ۲۰۱۹ بود که به دلیل کسبوکار جدید، فعالیت مشتریان قویتر و فعالیتهای بازاریابی افزایش یافت.
مشکلات در دریای سرخ، کشتیرانی جهانی را از نوامبر مختل کرده و شرکتها را مجبور به تغییر مسیر سفرهای طولانیتر و گرانتر کرده است. وزیر بازرگانی امارات ماه گذشته گفت که تاکنون هیچ تاثیری بر امارات نداشته است.
طبق گزارش رویترز، زیرشاخص سفارشات جدید از ۶۱.۹ ماه قبل به ۶۰.۴ در ماه فوریه کاهش یافت که این نشان دهنده تقاضای قوی است.