جشن مسکن و انقلاب در هرمزگان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

جشن مسکن و انقلاب در هرمزگان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: جشن مسکن و انقلاب در هرمزگان با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصادنگار به نقل از ایسنا، مهرداد بذرپاش، که امروز وارد استان هرمزگان شد، پروژه‌ها و برنامه‌های متعددی از جمله، آغاز عملیات اجرایی شهر جدید خلیج‌فارس و مکران‌نو، افتتاح پروژه راهداری، راه روستایی و شروع عملیات اجرایی به ارزش ۲۵هزار و ۶۹۹ میلیارد ریال، افتتاح پروژه‌های راه شامل بهره‌برداری از ۵۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی به ارزش ۱۶هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و شرکت در جلسه شورای هماهنگی در اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان را تدارک دیده است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی،امروز (دوازدهم بهمن‌ماه) در جمع خبرنگاران گفت: برنامه‌ریزی شده تا جشن مسکن و انقلاب با حضور رئیس‌جمهور و برخی از اعضای کابینه در سفر هیات دولت به استان هرمزگان برگزار شود. بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در این سفر، ۱۴ هزار واحد مسکونی افتتاح می‌شود و ۲۲ هزار متقاضی در روستاهای استان، زمین دریافت خواهند کرد.

وی افزود: در جریان سفر، همچنین، عملیات اجرایی ۹۳ کیلومتر از باند دوم کریدور نوار ساحلی جنوب کشور در منطقه مکران آغاز و ۵۲ کیلومتر راه و بزرگراه در استان هرمزگان افتتاح می شود که در مجموع ۳۷ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بهره‌برداری آن‌ها هزینه شده است.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://eghtesadnegar.com/?p=10457

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: