پیگیری افزایش وام مشاغل خانگی

پیگیری افزایش وام مشاغل خانگی

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی از پیگیری افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی در برنامه هفتم توسعه خبر داد و گفت: درصددیم با توجه به افزایش متقاضیان مشاغل خانگی و رشد اشتغال در این بخش، در برنامه هفتم بودجه بالایی برای کسب و کارهای خانگی بگیریم.

به گزارش اقتصادنگار به نقل از ایسنا، آزیتا همتیان، درباره افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی اظهار کرد: در راستای افزایش سقف تسهیلات اشتغال خانگی پیگیر هستیم که این اعتبار برای سال آینده افزایش یابد ولی به مصوبه شورای پول و اعتبار نیاز است.

وی افزود: با توجه به آنکه روند رو به رشدی را در بحث ایجاد اشتغال خانگی داشتیم و تعداد تقاضا برای کسب و کارهای خانگی افزایش یافته است و از طرفی با افزایش روز افزون متقاضیان مشاغل خانگی، حجم تسهیلات کم است ولی اصل کار ما تا پایان سال است و برای سال آینده تمرکز خود را روی بحث بازار فروش گذاشتیم تا بتوانیم ۱۰ هزار میلیارد تومان از بانک مرکزی بگیریم و امیدواریم بانک مرکزی در این زمینه همکاری کند.

رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی ادامه داد: از اسفند ماه امسال پیگیر این موضوع خواهیم بود و برای اعتبار جدید مشاغل خانگی رایزنی خواهیم کرد که اگر این اتفاق بیفتد تنها بحث ارائه سفته و اعتبار سنجی می‌ماند که خود بانک انجام می‌دهد.

همتیان گفت: در لایحه بودجه نیز بحث ردیف بودجه دیده شده و به مشاغل خُرد و خانگی اشاره شده است و لذا درصدد هستیم که در برنامه هفتم حتما بودجه بالایی برای کسب وکارهای خانگی بگیریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

http://eghtesadnegar.com/?p=10071

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

تصویر روز:

پیشنهادی: